woensdag 16 januari 2013

give-away winner!

My 2 year anniversary give away ended today! The lucky winners of scrappackets (1 inch hexy size) are: 


  • Carolien die zei:
Mijn voornemen voor dit jaar is om m'n hexagoontjes-quilt af te maken en er liggen in Nederland nog 2 te wachten die ik voor de kinderen aan het maken ben. En ik moet eigenlijk op naailes want ik wil qua kleding dolgraag wat anders maken dan rokjes.
Groetjes!

  • En Iris die zei:
    Hoi Eva-Marie,


Mijn voornemens voor dit jaar zijn:
Al mijn UFOs weg werken.
een dolly quilt voor mijn dochter
bijblijven met mijn 2 BOM.
en een double wedding ring als huwelijkskado voor een vriendin.
Hexies heb ik altijd als een on-the-go-project, perfect voor onderweg.
Veel succes in je 3e jaar als blogger en ik verheug me op nog vele posts.


Gefeliciteerd! Nemen jullie even contact op met jullie adres: evamariebeij(at)gmail(dot)com? Dan ga ik pakketjes samen stellen, van heel veel kleine lapjes!

Mijn hexies zijn inmiddels ook weer gevorderd!



Tot gauw!
Pin It

1 opmerking:

Carolien zei

Wat leuk, ik heb je gemaild!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...