zondag 23 september 2012

quilting, baking, singer songwriter

I feel I'm using all kinds of (some unknown) talents to the max this weekend. I did some baking with my big boy; nigella lawsons chocolate chip cookies. I love that you can make a batch and just freeze the rest of the dough in cookie shapes. I can get them out of the freezer at any time and pretend being a very efficient home maker! (which I am definitely not, if someone is, it's the father of our children). 

Ik gebruik dit weekend mijn (soms voorheen nog onbekende) talenten optimaal. Ik was net nog aan het bakken met mijn oudste kind. nigella lawsons chocolate chip cookies Ik vind het een briljant idee om een deel te bakken en het andere deel ongebakken in de vorm van koekjes in te vriezen, zo kan ik op elk moment de geweldige huisvrouw uithangen als ik dat wil! En voor de meer frequente lezers, dat ben ik eigenlijk niet. Als iemand aan die beschrijving voldoet is het eerder de vader van onze kinderen.


And I received another one of my 4X5 blocks. I have had the same colour for 2 quarters and made myself one every round to, so now I have 12 blocks. I really want to get in this quarter, so I want to make my mosaic with different colours. Although I still love the grey, green, aqua combo, I feel like something new!

Ik kreeg nog een nagekomen blok van de 4X5 blocks, ik heb er nu 12 en ik denk dat het met een bies ertussen al een aardig "lap" formaatje is. Ik denk dus dat ik het hier even bij laat en nieuwe kleuren ga kiezen voor het volgende kwartaal. Ik hoop dat ik dan weer mee kan doen! Ik vind deze bee leuker dan de 99, omdat je uit je eigen stof kiest voor de ander. En je hebt een kwartaal om 5 blokken te maken die je zelf kiest. Wat denkje qua bies? effen? grijs, aqua, wit, groen? tja.... Advies welkom!



My best friend is getting married this friday, so of course some act is in order. I'm showing some pictures of her hen party we had last week. And I'm finetuning my songwriting ablilities as we speak. 

Mijn beste vriendin gaat trouwen as vrijdag! Dus natuurlijk is het de bedoeling om een soort van act te doen. Ik laat even wat foto's zien van de vrijgezellendag vorige week en daarna ga ik weer verder als songwriter.

Tot gauw!

De hele club toen we nog fris en fruitig waren.

Nicole en Han, veel te fotogeniek op een stormbaan.

Ik en de bride to be

Marieke, Nicole, Viv, Ing en Han

Lon en Han

Inge, ik en viv



Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...