vrijdag 14 december 2012

een labeldoekje en tekst stofjes

Take it from me, I'm an easy addict. Buying fabric is an addiction I admit to. And texty fabrics brake my resolves every time! Look what the mailman brought me! And I made a little cuddly blanket for the new baby brother of one of Morritz's classmates.

Ik raak best heel makkelijk verslaafd. En stofjes kopen is zeker 1 van die verslavingen. Elke keer als ik denk, ik doe het niet, dan zie ik stofje met tekst erop en dan ben ik verkocht.... Kijk wat de postbode bracht! Ik maakte ook nog een labeldoekje voor het nieuwe babybroertje van één van Morritz zijn klasgenoten! (zie mijn tutorial in de zijbalk!). Ik gebruikte een superleuk autostofje van Kokka. Ik koop als ik stofjes koop regelmatig een scrappaketje erbij en daar zitten echt vaak de leukste dingetjes bij. Kan ik zeker aanraden!



Tot gauw!Pin It

1 opmerking:

Carolien zei

Dat auto-stofje is leuk. Ik bestelde ook een paar keer een scrappakketje. Er zit altijd veel leuks in.
Zelf koop ik ook erg graag stofjes, soms moeilijk om het niet te doen.

Ik ben regelmatig bezig met de hexagoontjes, die ik via jouw blog leerde maken. Het is bewerkelijk maar zo de moeite waard!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...