maandag 7 mei 2012

Fedde 2 - Olé Olé

My youngest son turned two yesterday. I know I'm out of babies, thankfully both my sisters had a baby at the end of last year. But back to Fedde, he's a big boy now. Learning to talk, he thinks he can already  and talks all day, though you can only catch a few words in our language. He had a blast at his party. I don't think he fully understands the concept, but that doesn't really matter. I ordered some little books about a big red cat to give to the children at the daycare and made some hanky pouches for the nice ladies who take care of him there. I'll share some pictures of his big day. 


Mijn Fedde werd 2 gisteren. Ik weet het, geen baby meer... Jammer he? Maar gelukkig hebben allebei mijn zussen baby's gekregen eind vorig jaar, dus dan kan ik afkicken. Maar ja, Fedde dus, een grote man! Hij leert praten, hij denkt dat hij het al kan en praat de hele dag. Normale mensen verstaan daar maar een paar woorden van. Zoals auw, kaiken (kijken), toel (stoel), mai (mijn), etc. Hij vond zijn feestje het einde! Ik geloof niet dat hij het hele concept begreep, maar dat maakte niet heel veel uit. Ik bestelde dikkie dik boekjes om uit te delen en maakte daar kaartjes aan met zijn nieuwe stempel. Voor de juffies op de creche maakte ik zakdoekjes hoesjes. Alexander en zijn zus maakten een prachtige Barbapappa taart! Ik zal even wat foto's showen van de grote dag!




Alexander gemaakt, knap 


Morritz met plaksnor!

Fedde in zijn nieuwe ruimtepak, je kon me opvegen!
Tot gauw!


Pin It

6 opmerkingen:

Kris zei

ooh van harte! wat een heerlijk feest!

Nienke zei

Wauw ! Proficiat!
En wat een toffe cadeautjes!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Proficiat! Waaah, die taart is geweldig!!!

Karen. zei

Hieperdehiep :) leuk! En fijn om de stempel hier te zien.. MMMmmm.. lekker uitziende taart!

marjan b zei

fantastisch allemaal! jammer dat ik er niet bij was.
liefs, marjan

Guy en Dina zei

Dat ziet er allemaal fantastisch uit!!! Ik ga je volgen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...