dinsdag 1 januari 2013

2 year anniversary - scrappy hexy give away

Celebrating 2 years of blogging. The 222nd post. 202 followers. 440 comments!
I loved doing it and especially all the interaction in the virtual world it brought me. 

Let's do a scrappy hexy give away. I'll make two packets of scraps (suitable for 1 inch hexagons) for two winners. Please leave a comment with your sewy new years resolution and follow me if you don't yet! I will pick a winner january 15th!


We vieren 2 jaar bloggen, dit is de 222ste post, 202 volgers, 440 berichtjes van jullie!
Ik vind het nog steeds heel leuk om te doen, maar vooral de interactie in de virtuele wereld die het me gebracht heeft!

Laten we een scrappy hexy give-away doen om het te vieren. Ik maak twee pakketjes met scraps (geschikt voor hexy's van 1 inch) voor 2 winnaars. Ik kies ze op 15 januari. Om mee te doen laat een berichtje achter met jouw naai-achtige voornemen voor 2013 en ga me volgens als je dat nog niet doet!

Nog nooit met hexagons genaaid, no problem, leer het met mijn tutorial, of maak er iets anders leuks van (het zijn vierkantjes)

Mijn voornemen is om vooral te blijven leren en niet alleen maar te doen wat ik al doe, op het gebied van naaien, bloggen, quilten. Maar om het concreet te maken, onder meer:

- 10 quilts maken in 2013
- 2 daarvan voor het goede doel
- 5 tutorials maken

Tot gauw! Eva-Marie




Pin It

10 opmerkingen:

MaMarieke zei

Hoi Eva-marie, leuk begin van het nieuwe jaar! Mijn creatieve voornemens heb ik vanochtend geblogd... maar het nieuwe is dat ik eens een volwassenbroek wil gaan maken en een jas.... dat heb ik nog nooit gedaan, terwijl ik al heel wat jaren naai. En als ik jouw give-away zie, dan lijkt het me ook eens een uitdaging om een quilt te maken... dus mocht ik een gelukkig worden, dan komt dat op de lijst erbij!

Mieke zei

Hoi Evamarie, Ik heb je pas sinds een paar dagen ontdekt, maar al leuke ideetjes op gedaan, erg leuk! Heb sinds paar maanden een naaimachine, dus mijn voornemen is dan ook om te "leren" naaien. Gewoon recht toe rechtaan is geen probleem, maar kleding?? Dat word een leuke en vooral leerzame uitdaging. En mocht ik de winnaar worden dan komt een quilt ook zeker bij die uitdaging. Een mooi naai-achtig jaar toegewenst ;)

Liesbet Rombaut zei

Ik wil mij graag eens verdiepen in het perfect insteken van een rits dit jaar.

Anoniem zei

Ik heb me voorgenomen om een Roodkapje manteltje voor onze dochter Wende van 2,5 te maken. Ze is helemaal fan van Roodkapje, maar moet het nu met een theedoek doen als kapje...
Ook wil ik nog een tafeltent maken. Ik heb er in 2012 al een gemaakt, maar die heb ik kado gedaan.
Ik heb nog nooit met hexagons genaaid, maar met jouw tutorial moet het vast wel lukken :D

Carolien zei

Mijn voornemen voor dit jaar is om m'n hexagoontjes-quilt af te maken en er liggen in Nederland nog 2 te wachten die ik voor de kinderen aan het maken ben. En ik moet eigenlijk op naailes want ik wil qua kleding dolgraag wat anders maken dan rokjes.
Groetjes!

Anne-Marie zei

Hoi Eva-Marie,
De beste wensen voor 2013. Leuke voornemens heb je.
Een van mij ken je al, dus daarom wil ik graag meedoen met je give-away!
Groetjes, Anne-Marie

atelier077 zei

Ik heb nog nooit iets gemaakt van hexy. Ziet er altijd mooi uit. 10 quilts in 1 jaar is wel hoog gegrepen! Dan wel geen lapjes van 1 inch gebruiken ;) Ik heb een linkje van je give away op ons blog gezet! Succes!
Josine

Iris zei

Hoi Eva-Marie,

Mijn voornemens voor dit jaar zijn:
Al mijn UFOs weg werken.
een dolly quilt voor mijn dochter
bijblijven met mijn 2 BOM.
en een double wedding ring als huwelijkskado voor een vriendin.
Hexies heb ik altijd als een on-the-go-project, perfect voor onderweg.
Veel succes in je 3e jaar als blogger en ik verheug me op nog vele posts.

swiid-swiet zei

Allereerst de beste wensen voor 2013!!
Mijn naaiwensen voor het nieuwe jaar? tassen maken (die heb je nooit genoeg!), ik doe mee met de quiltcursus by MiekK, ik ben nog bezig met patchworkcursus en hexagons lijkt me een fantastische uitdaging....
Groeten Ymie
(en volger worden, maar dit lukt me maar niet...wel aan favorieten toegevoegd).

Unknown zei

Hoi Eva-Marie,

Ik ben nieuw hier...
Ik ben door mijn schoonmoeder in aanraking gekomen met naaien op de naaimachine en quilten. Voor mij hing er altijd een wat 'stoffig' imago aan vast; inmiddels weet ik wel beter! Wat kun je een leuke, hippe dingen maken met stofjes! Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is dan ook; ontdekken wat er allemaal mogelijk is in naai-/quiltland! Ik ga je zeker volgen omdat ik denk dat jij me, met jouw leuke ideeen, daarbij kunt helpen!

Een goed en creatief 2013!

MZee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...