zaterdag 5 maart 2011

Ik blijf toch maar naaien...

Vandaag de cupcake workshop gedaan bij de cakeversierders in voorburg. Het was een heel avontuur met alle5 de meiden en hun zussen. Totaal 7 zussen, 5 aanwezig, dus 10 kakelende kippen! Ik hd een beetje medelijden met onze begeleiders, die het overigens heel leuk deden.

Ik blijk toch minder talentvol op dit gebied dan gehoopt; mijn resultaat van vandaag:

Mijn cupcakes, natuurlijk geen roze voor jongens. Net als met naaien een stuk minder in te krijgen!

Eliane, Sophie, Nicole, Inge, Lonneke, Hanneke, Marieke
Martine, ik en mijn zusje Valerie

Wat is hier ook een hoop troep in te krijgen, daar kun je je ook arm aan kopen!

Eliane en Marieke druk aan het werk!

Mijn eigen mooie zusje

Martine (hoeveel nog) en Nicole, die het natuurlijk tot in de puntjes verzorgde!

Han en haar cakejes, opvallend creatief en Han: je hebt je ogen open!!

Inge, Han, Lon en Valerie (dit is nog open toch Han?)
Met de die hards nog een hapje gegeten in de Fox. Het was erg gezellig! Eliane, Valerie en ik zijn voornemens om de volgende zussenmiddag een klein naaiworkshopje voor te bereiden! Een locatie voor 12 meiden met naaimachines (dat worden er minder dan 12) en 1,2,3 leuke projectjes en stofjes waaruit te kiezen worden de eerste uitdagingen. En dan heb ik het nog niet over het datum prikken! Ing, superbedankt voor het organiseren. Het lijkt wel of ik dat mijn hele volwassen leven tenminste 3 keer per jaar doe, dus volgende keer mag je het niet eens organiseren! Wij gaan ons opmaken voor Alexanders verjaardagsfeestje morgen! Weltrusten.....

ps als je denkt wat vergeet ze de a vaak, mijn a is lam op mijn toetsenbord. Alexander vindt dat een goede reden om een nieuwe laptop te willen, dan mag ik zijn oude....Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...