vrijdag 4 maart 2011

We will always have...

Mijn vriend was jarig deze week (34 lentes) en ik werd er een beetje nostalgisch van. 1 van onze eerste weekendjes weg samen, inmiddels een jaar of 10 geleden, was naar Parijs. Toen we nog jong en mooi en onbezorgd waren, zullen we maar zeggen. Ik heb hem (en mezelf natuurlijk) dan ook een weekendje parijs kado gedaan om weer eens even lekker samen te genieten van elkaar en die prachtige stad. Met hulp van de opa's en oma's om voor onze kleine mannen te zorgen natuurlijk! Ik heb alleen maar 10 jaar oude boekjes over Parijs. De eifeltoren zal wel niet verplaatst zijn, maar of die restaurantjes ed nog kloppen? Dus als iemand leuke eet- of winkeltips heeft voor Parijs, laat het dan even weten!


De zus van mijn vriendin Inge (Eliane), of het zusje moet ik eigenlijk zeggen is ook van de naaiclub. Ze was enthousiast over mijn tutorial en ze heeft er gelijk heel wat gemaakt. Ze verkoopt ze op haar site Redicuultje. Dus als je de labeldoekjes leuk vindt, maar je hebt geen puf of talent hebt om ze zelf te maken, kun je ze daar bestellen. Ze verkoopt ook andere zelfgemaakte dingen.

Eliane's creaties:



Het lijkt mij ook leuk om een winkeltje te hebben met eigen spulletjes. Bijvoorbeeld een etsy shop, of daar heb je ook weer een nederlandse varianten op. Zoals Dooreen, Flavorites, Met de hand. Superleuk om ideetjes op te doen, of te sjoppen. Maar ja, ik werk tenminste 4 dagen in de week, ik heb 2 kleine mannen, familie en vriendinnen die ik soms nog wil zien. Ik weet niet hoe ik dat moet doen. Misschien als ik met pensioen ben....

Morgen ga ik met mijn vriendinnenclubje (die ik al ken sinds de middelbare school) en alle zussen (het toeval wil dat we allemaal tenminste 1 zus hebben) een cupcake workshop doen. Echt superleuk om iedereen over wie je natuurlijk veel hoort als je zit te ouwebeppen nu ook eens bij elkaar te hebben. Ik heb er veel zin in. Ik zal mijn creaties met jullie delen!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...