vrijdag 29 april 2011

Dinozak en herbruikbare uitdeelzakjes

Daar ben ik weer. Leuk dat ik wel wat reacties heb gekregen op de give-away. Misschien komt er vanavond nog iemand bij, anders krijgen jullie er gewoon alle 3 één! Ik moet aan de slag dus. Ik moet ook nog een rugzakje maken voor Fedde's verjaardag en nog een stapel uitdeelzakjes, dus ik heb de naaimachine vast gewaarschuwd! Ik vond het leuk om voor Fedde's verjaardag (1 op 6 mei) iets zelfgemaakts uit te delen op de chreche. Ik vind het zoiets om die kinderen snoep of koek te geven. Dus ik ben aan de slag gegaan met kleine zakjes. Na wat mislukte ontwerpen kwam ik hierop. Ik denk dat ik voor iedereen een badeendje er in doe en een kaartje er aan maak! Het zakje kunnen ze hergebruiken voor allerlei spulletjes. Zo worden ze, ik heb er nog wel een paar te gaan, maar het is meer strijk dan naaiwerk. Ik zal bij mijn volgende batch foto's maken voor een minitutorial voor een minizakje!

uitdeelzakjes Fedde 1 jaar
Toen ik toch bezig was met de zakken vond ik het leuk om voor de dinoverzameling die Morritz van zijn tante had gekregen een zak te maken (het had er ook mee te maken dat ik voortdurend over een dino viel). Ik had natuurlijk nog leuke dinostof uit de usa die nog een leuke bestemming moest vinden, dus dat was een mooie combi!

Wraaw! Dino komt uit de dinozak! drawstring bag, zelfgemaakt

De hele dinofamilie! drawstring bag, zelfgemaakt

Terug in de zak met jullie, hup! drawstring bag, zelfgemaakt
Morgen koninginnedag en weer lekker weer. Ik ga met Morritz denk ik de rommelmarkt onveilig maken en wat spelletjes opzoeken! En natuurlijk aan de slag met de give aways! Veel plezier allemaal!

ps Inmiddels kan ik melden dat er niet sprake is van 1,maar 2 bzn's (babys zonder naam) waarover later meer.Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...