maandag 23 mei 2011

Home Sweet ... Hotel

Ik had gisteren een hele collage klaargezet over onze huiskamer op onze thuiscomputer. Ik ben namelijk vanochtend vertrokken naar domburg voor een training van een week. Ik dacht, als ik het dan klaar heb, zet ik het er morgenavond op. Maar ja, toen viel het internet uit. Ik heb mijn Alexander dus thuis achter gelaten voor een week met 2 kinderen en geen internet en vaste telefoon. Ik voel me wel een beetje schuldig.
Ben nu neergestreken op mijn hotelkamer, maar ja geen foto's van ons huis op deze pc... Volgende week dan maar! En ook niks nieuws gemaakt.

Heb je dan niets nieuws te melden? Kleintje dan: ik heb een nieuwe vondst gedaan in freubelweb. Leuke verzamelblog van how to's, mooi design! Daar vond ik weer een leuk ritstasje (mijn absolute verslaving sinds ritsen en ik het iets beter kunnen vinden!) en allerlei andere leuke dingen! Echt nieuws dus pas weer van het weekend, Fijne week!


Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...