zaterdag 10 september 2011

breiwerk van zusje B2 en FWQAL week 6 + Flip de Beer

Mijn zus Lenore, normaal gesproken als het gaat om handwerken het minst actief, heeft voor mijn andere zus Valerie, de hele zomervakantie gebreid! Ze maakte een slaapzakje dat ergens uitkwam tussen een model uit de knippie en een paar dingen die we gezien hebben. En, in muisgrijs natuurlijk! Ik heb hem gevoerd met een leuke flanel van Amy Butler, lusjes er aangemaakt en de knopen erop gezet. Wat een drama, naaien met een breiwerk. Je kan niks bijknippen en het rekt als een gek! Maar hij is erg leuk geworden!

gebreide en gevoerde slaapzak van Lenore voor Valerie

gebreide en gevoerde slaapzak van Lenore voor Valerie

gebreide en gevoerde slaapzak van Lenore voor Valerie
Top he? Ze zou er ook nog eens 1 voor haar eigen baby gaan maken, ik ben benieuwd of ze daar nog puf voor heeft!

Ik maakte ook weer twee blokken voor de FWQAL, namelijk #19 checkerboard en #20 Churn dash. Ze waren leuk om te maken, maar vooral ook het resultaat is super!

FWQAL # 20 Churn dash

FWQAL #19 Checkerboard (amy butlers scraps on white)

FWQAL week 6
Morritz is helemaal uit zijn dak, want eindelijk is Flip de Beer (de doorgeefbeer van de klas, van het school tv programma Koekeloere) bij ons!

Flip de beer in het poppenbedje met het robot kussen en de dierendeken natuurlijk!
Valerie heeft de top af van haar eigen quilt, echt supergaaf gworden. Ik heb gevraagd of ze er weer een guestpost aan wil wijden!

Ik ga naar de stoffenmarkt op het plein!
Tot gauw!


Pin It

3 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

het breiwerk vind ik wel erg mooi geworden zeg en ja Flip de beer is hier superfavoriet! Maar dat komt omdat wij een echte flip de beer in huis hebben wonen, gekregen omdat zoonlief ooit eens heeft meegedaan aan een opname met Flip de beer. Als dank daarvoor kwam hij definitief bij ons wonen, blijft een leuke herrinering!

evamarie zei

Dat is helemaal leuk!

Anoniem zei

Verliefd op het 'engelenbedje'. Gewoonweg prachtig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...