dinsdag 27 september 2011

Backing across the sea quilt along

Ik heb de achterkant klaar. Moest wel improviseren, omdat ik niet genoeg stof had. De basis is een witte flanel met grijze stippen van michael miller. Lekker zacht! Er zitten 4 variaties in van de kruisen op de voorkant. Die vallen bij mij wat meer op omdat ik bij 3 de achtergrond van de voorkant gebruikte. Ik heb hem inmiddels gesandwiched met mijn nieuwe aanwinst (de veredelde prijskaartjesschieter) dat werkt wel top hoor! Ik wil hem gaan freestyle machine quilten. Even wachten op de cursus dus. Krijg ik weer ff tijd voor wat kleinere projectjes. Ik heb al wat dingen op mijn lijstje. Voor morritz zijn verjaardag wil ik een soort tentje maken van zijn bed, staat onder een schuine wand. Voor het uitdelen wil ik wat grotere uitdeelzakjes maken en er knikkerzakken voor maken. Ik heb aan diede voor zijn verjaardag een zwemtasje beloofd. Ik heb het weer druk!
Tot gauw!
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...