zaterdag 17 september 2011

over mijn grote zoon en nieuwe blokken

Morritz is soms ineens zo groot als ik hem van een afstandje bekijk! Maar ja, dat zullen alle moeders wel hebben zo af en toe. Momenteel is hij helemaal into de strijkkralen. Uren zit hij te priegelen. Fedde moeten we dan op afstand houden, want die steekt de kraaltjes het liefst op allerlei plekken waar ze niet horen.

Vliegtuigen van strijkkralen vliegen door zijn kamer

En nu maakt hij een bloemetje voor een meisje uit zijn klas
Ik maakte weer 2 blokken voor de FWQAL. Dit zijn de broken dishes  en de broken sugar bowl. Weer heel veel driehoekjes, maar ik wordt er al ietsjes handiger in. De 1 werd wel veel groter dan de ander. dat snap ik niet helemaal, maar dat zie we aan het einde dan wel.

FWQAL # 11 broken dishes

FWQAL # 12 Broken Sugar Bowl

FWQAL week 7
Het begint wat te worden....

Ik heb ook nog een paar blokken gemaakt voor de across the sea quilt along (voor de baby van mijn zusje Lenore)


Ik wilde natuurlijk ook nog een spijkerbroekje voor fedde maken. Ik heb allemaal leuke kleuren lockgaren, maar gebruik alleen maar wit. Heb ik met veel pijn en moeite een andere kleur er op gedaan, doet ie het niet meer, hij maakt er een zootje van. Gister een uur lopen klooien, maar kom er maar niet uit. Misschien dat valerie, die precies de zelfde heeft nog tips heeft...

tot gauw!Pin It

1 opmerking:

Kathinca zei

Leuk zo'n creatief kind! Mooie blokjes heb je gemaakt. Vind de kleurenkeuzes die je maakt erg leuk. Wordt een vrolijk geheel zo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...