donderdag 22 september 2011

Top across the sea quilt-along is klaar!

I finished my top! Now I'm working on the pieced back. My backing fabric is to small, so I have to be creative. I think it will be just as colourfull as the front, so it will be truelly doublesided. With all the big quilting projects and kids and work I don't have time for nice quickies as a zippered pouch or something, which are my addiction. I would love to have more time for those, but i'll be patient and think of my coming nieces for who I'm making the quilts.

Ik denk zelf met minimale scheve naadjes ed, echt 1 van mijn nettere tops. (hij was dan ook niet zo moeilijk).
Door de rand erom heen, wordt het rode kruis idee echt al minder. Als hij straks gequilt is.... Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet eigenlijk. Ik denk dat ik mijn nieuw te volgens workshops bij mijn juf in oktober hierover even ga afwachten..... Ik ben nu bezig met een gepiecte achterkant. Het wit met grijs gestipte flanel dat ik hiervoor had is wat te klein. Ik moet dus zelf wat aanpassingen gaan doen in het idee van de dames om hem helemaal te kunnen vullen. Ik denk dat de achterkant daarmee bijna even druk en ingewikkeld wordt als de voorkant, maar dan wordt hij echt aan twee kanten te gebruiken zullen we maar zeggen! Ik kijk elke keer verlangend naar wat etuitjes of andere kleine projectjes, maar ja dat komt er nu even niet van. Misschien ook weer een leuke give away... Ik hoop ook nog mijn lockmachine weer aan de praat te krijgen 1 dezer dagen om de broekjes voor fedde door te zetten. Ach, zoveel plannen....

Dit is hem dan geworden!

Finished top across the sea quilt-along, baby Lenore.


Tot gauw!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...