vrijdag 17 augustus 2012

de vakantie is voorbij!


I just returned from a lovely holliday in France. My machine was on holliday to, getting a beauty treatment in the shop. I really missed her and went to pick her up today, all nice and shiny. I did some hand sewing in the hollidays, and I received lots of Envy blocks from my 99 Bee. Let's do some pictures, they speak louder than words...

Ik ben terug van een heerlijke vakantie. We hebben genoten in Frankrijk, van de zon, de zee, de zwembaden, de dorpjes, vrienden en familie, maar vooral van elkaar (en nu mogen ze weer naar school (-;). Mijn machientje was ook met vakantie bij de winkel voor een beurtje. Die heb ik vanochtend opgehaald en ze heeft er weer zin in! Ik heb wel wat met de hand genaaid in de vakantie, maar niet zo veel. Toen ik thuiskwam waren er ook allemaal blokken uit engeland en amerika van mijn 99 bee. Ik mis er nog 2, dan kan hij in elkaar!

De stoere mannen gingen paardrijden op Zorro en Zilver, 2 minipony's.
... die pappa en mamma door het bos mosten slepen bij 3o graden (-;...

Onze blonde man die alleen maar wil dippen in de zee en dan wil rollen door het zand

En onze grote man, die prachtige kastelen maakten en dammen en ....



ja, ze hebben het zelfde aan, van opa gekregen....
In elk dorp een draaimolen waar we in moesten natuurlijk.

De hexy voortgang, er zitten er nu rond de 250! in...

De deken doorgequilt met de hand in de binnenkant van de blokken.
Die moet ik afmaken en dan naar het goede doel.

Dit zijn er 20, er missen er nog 6, ik ga er een klein grijs biesje tussendoen,
net als in het blok denk ik!
Ik heb weer een hele lijst dingen die ik wil gaan doen. Ik ga weer eens een lijstje maken en .... kiezen.

Tot gauw!



Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...