zaterdag 26 februari 2011

Craft Hope

Daar ben ik dan weer. Het was erg druk op werk deze week en ik kon 's avonds eigenlijk alleen maar nog meer werken of neerploffen op de bank. Dat heb je wel eens. In mijn familie en die van mijn vriend hebben ze ook spitsmaanden bedacht op het gebied van verjaardagen. Met stip op 1: eind feb tot half maart. Mijn zwager, mijn moeder, mijn vriend, zijn beste vriend, mijn vader, mijn zus, mijn tante. Het is een soort marathon. En om zoveel kado-inspiratie in zo'n korte tijd op te roepen is echt lastig.

Ik heb deze week ook de charm pack uitwisseling gedaan van Marcha's blog. Dat is voor het eerst dat ik aan zoiets mee doe. Ik vond het erg leuk om je proberen te verplaatsen in de ontvanger, wat zou ze leuk vinden, welke stijl, welke kleuren. Ik vond het ook erg leuk om zo'n mooi en verzogd pakketje te ontvangen, een echte verrassing!

Ik kreeg vanochtend een nieuwsbrief van de fabricworm. Een site in amerika waar ik wel eens wat besteld heb. (o.a. japanse stoffen van kokka en amy butler) Die hebben nu weer een nieuwe robotlijn gemaakt, erg leuk voor de jongens. Moet je zeker een keer gan sjoppen!
Ik ben vanochtend dus weer eens een rondje gegaan langs mijn favo blogs. Ff bijpraten. Ik vond een link naar craft hope blog. {spreading seeds of hope one stitch at a time}Dat is, zoals zoveel dingen, gestart als een individuele actie, maar is inmiddels een soort beweging van crafters over de hele wereld, die op hun eigen manier allerlei zeer specifieke goede doelen willen ondersteunen. Wat er dan gebeurt op het internet vind ik iets fascinerends. Een force of nature. Ik heb een button toegevoegd op mijn blog als je er meer over wilt weten. Ze hebben nu ook een boek samengesteld waar allerlei projecten in staan die je kunt maken en eventueel opsturen naar allerlei groepen die het heel goed kunnen gebruiken. Ik zet hem op mijn verlanglijstje.







Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...