zaterdag 26 februari 2011

Nieuwe Tutorial Labeldoekje en Speendoekje in 1!

Ik was bezig met 1 van mijn favoriete babykadootjes voor de baby van een oud collega. Snel te maken en toch heel persoonlijk. Voorbeelden van eerdere doekjes die ik als kado heb gemaakt:

labeldoekje, de vierkante meisjes versie (achterkant)


Labeldoekje, de vierkante meisjes versie (voorkant)
Labeldoekje, de langwerpige jongens versie (achterkant)

Labeldoekje, langwerpige jongens versie (voorkant)
Je kunt het zo met een kaart in een envelop stoppen! Je kunt er eindeloos mee varieren en zelfs een paar op voorraad houden! Veel succes er mee! Klik voor de pdf  tutorial op de foto!
speendoekje, labeldoekje tutorial, snel en makkelijk kado om zelf te maken
Pin It

4 opmerkingen:

Karin zei

wat leuk!! Dacht neem even een kijkje op jou blog. Leuk dat jou zoon ook Fedde heet en bijna even oud. Ik ga je volgen.

becced zei

Die labeldoekjes zijn echt een goed cadeautje inderdaad. Bij mijn laatste heb ik er ook een bijtring aan gemaakt. Een bretel/speenclip kan ook :). Misschien ook een leuk idee?

evamarie zei

zeker goede ideeën. Ik hou je op de hoogte van de vorderingen!

Annelies V zei

Ik kan de pdf met de tutorial niet openen, ik krijg een foutmelding 404. Spijtig want ik zou graag zelf zo'n labeldoekje maken voor mijn toekomstig petekindje. Misschien kun je de link herstellen? Bedankt alvast!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...