zaterdag 12 februari 2011

chasse neige & een hoes voor notitieblok

Vlak voor de vakantie knutselde ik een notitieboek hoesje in elkaar voor mijn collega Wendy die 40 werd. We hadden het erover dat de mannen op ons werk het maar makkelijk hebben, die hebben zakken in hun pak. Wij lopen met een notitieblok, pennen, blackberry, pasjes, etc. Los in onze handen. Ik maakte een notitieblokhoes (mooi scrabblewoord) waarin je ook je telefoon of smartphone kwijt kan en je pasjes/visitekaartjes. Praktisch en leuk. Fout in het ontwerp is nog dat er nog geen pen bij kan. Ik moet hem dus nog wat doorontwikkelen. Dat komt goed uit, want ik wil er zef natuurlijk ook nog één hebben. De stof is een stevige katoen van ikea. De binnenkant een restje dat ik had liggen.




We zijn terug van een weekje skieen in Frankrijk. Het was heerlijk weer en we hebben genoten! Ik was met de zusjes B, mam en pap en iedereen die er bijhoort. Morritz kan chasse neige!

Valerie, Marcel, Lenore, ik en Ton


Onze eigen skikampioen Morritz


Prachtig weer en echt ski-uitzicht
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...