zondag 13 februari 2011

Speelkleed Morritz met dieren

Het idee om te starten met het maken van dekens, kwam zoals bij zoveel volgens mij, toen ik zwanger was van mijn eerste. Ik ben vlak na zijn geboorte gestart met de quiltlessen. Veel meer dan lapjes aan elkaar naaien kon ik me er toen niet bij voorstellen. Dus we hebben keurig het verschil tussen patchwork en quilten geleerd, de kleurenleer, etc. Leuk om te weten. Ik ben natuurlijk wel een beetje mijn eigen, wat modernere weg op gegaan, wat meer toegepast, wat minder netjes en prielerig, etc. Na mijn eerste handgemaakte boxkleed (keurige nine-patches, etc), gingen we aan de slag met paperpiecing. Ik maakte een speeldeken voor Morritz met dieren van een cd-rom.


dieren quilt Morritz. hij sleepte hem overal mee naar toe.
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...