woensdag 25 april 2012

stamps & Voor quilt in the making

I ordered handmade stemps for the boys over at karenvandelaer! I still want to learn to make them, but don't seem to find the time! I love them, they will arrive soon I think!


Ik bestelde voor Morritz en Fedde stempels met hun naam bij Karenvandelaer! Ik wil ze nog steeds zelf leren maken, maar ik heb de tijd en de geest nog niet gehad. Ik denk dat ze snel komen, ik ben er nu al superblij mee!
Voor fedde een leeuw, want die kan die zo leuk nadoen en voor
Morritz met een lego-poppetje, want dat is mijn lego-poppetje


I'm a member of the 4x5 modern quiltbee. Since the quarter has ended, the blocks are pouring in. I love the packages that arrive and especially all the international envelopes. I signed up for the next quarter and kepping my colours for another quarter I wil have 18 blocks and I van make a nice international quilt. 


Ik ben lid van de 4x5 modern quiltbee. We vormen elk kwartaal met een ander groepje een hyve van 6 personen. De bedoeling is dat je op basis van de kleurkeuzes van de anderen in een kwartaal een blok maakt in al die kleurcombinaties en de wereld overstuurt. Ik heb nu 2 kwartalen mee gedaan en ik heb me in geschreven voor het volgende. Ik houd mijn kleuren nog een kwartaal, dan heb ik straks 18 blokken in deze kleuren (blauw,groen, grijs) en dan kan ik er een mooie internationale quilt van maken. Het kwartaal is over en de blokken stromen langzaam binnen. Ik vind het zo leuk om die pakketjes open te maken!
double hourglass blok

Granny square, heel populair blok en erg leuk!
Sawtooth star


x+ blok, die maakte ik zelf

Dit is het resultaat tot nu toe! Ik mis er nog 2 van dit kwartaal!
My sis made a nice gift for a colleague of hers with noodleheads tutorial. It's a really quick project and I use this diaper bag all the time!


Mijn zus maakte een luierzakje volgens de tutorial van noodlehead, hij is erg leuk geworden. Het is een snel project en ik gebruik het zakje zelf ook heel veel!

Ze gebruikt ook mijn labeltje want ze is ook een zusjeb!
Tot gauw!




Pin It

1 opmerking:

Karen. zei

Hihi, leuk dat je zo post! Ik denk dat ze morgen aankomen... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...