woensdag 5 december 2012

bee blocks - the christmas list

I finished some bee blocks. Somehow I need to get some commitments out of the way so I can focus on a christmas list! I made the "escalator" for the 99 and a Kaleidoscope for the creative bee blocks!
I'm finishing of with a list of christmas sewing ahead!

Ik maakte wat bee blokken. Om na te kunnen denken over wat ik wil doen, moet altijd even wat ik moet doen (afgesproken heb) uit de weg. Dat is dus gelukt. Het zijn de "escalator" voor the 99 en een Kaleidoscope blok voor de creative bee blocks bee. Ze waren allebei prima te doen en heel leuk geworden! Op de post ermee.




En dan de kerst....
Ik wil maken:

- de "tree-skirt" voor mam (alleen nog de bies en die moet ver voor de kerst af zijn natuurlijk)
- een grote jongens deken voor Fedde
- de "99" deken voor Broertje B (van de blokken die ik in mijn maand kreeg, niet dat hij een deken wil hebben, maar Morritz heeft bedacht dat ik die voor hem aan het maken was, dus leek me wel leuk om dat door te zette)
- Een etui/kussens/knikkerzakken/tasjes voor Morritz/Fedde en mijn nichtjes
- Een pochet voor mijn schoonvader
- en dan nog wat dingen die ik niet op ga schrijven, want dan is de verrassing eraf!

Nou ja, aan de slag dus!

xEM



Pin It

1 opmerking:

de gelukkige huismus zei

Hoi Evamaria,
Wil je even laten weten dat ik net een blogje heb geplaatst over de lapswap.
Groetjes Marleen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...