maandag 3 oktober 2011

Nieuw Ritstasje voor tante B

From a paperpieced log cabin I made my aunt, who taught me my love for black and white, a zippered clutch. She turned 60 last week. The log cabin block was meant to be a quilt one day, but it's not happening, I thouht to make better use of it! I also added some pictures of my middle sisters baby shower. It was lovely, she was very surprised and pleased with all her gifts. I also linked up to Modern Monday at Canoe Ridge Creations. You can link up your finished work, you should go look, lots of inspiration.



Mijn tante B, die mijn blogheader maakte en van wie ik mijn liefde voor zwart en wit heb geleerd, is 60 geworden. Ik stuurde een pakketje op voor haar verjaardag met daarin een nieuw ritstasje. Ik maakte het van een rondslingerend log cabin paperpiecing blok. Daar moesten er veel meer van komen en het moest een quilt worden, maar dat zag ik niet meer gebeuren! Hij werd superleuk! Ik hoop dat je hem leuk vind marjan!


Ritstasje van log cabin, met polslus

Ritstasje van log cabin,  binnenkant van mijn favo stof allertijden, wit met zwarte stipjes.

Ritstasje van log cabin, de zwarte kant
Gisteren was de surprise babyshower voor mijn middelste zus Lenore, die in november haar baby verwacht!
En een verrassing was het. We hebben heerlijk buiten gezeten, lekkere dingen gegeten en gedronken en heel veel kado's uitgepakt.

Het feest

Het feestvarken

Lot en ik lekker in de zon

Heel veel taartjes, koekjes, hapjes....

3 zwangere nichtjes

1 bijna grote zus, die kreeg ook allemaal kadoos!

Charlotte & Valerie, de 2 benjamini's van alle nichten.


tot gauw!

Ritstasje van log cabin, de witte kant



Pin It

2 opmerkingen:

marjan b zei

was reuze verrast toen de post gister je pakketje bracht. wat een leuk tasje. handig voor als ik naar mijn werk ga in de garage! sleutels, telefoontje, lippenstift!
en wat leuk al die zwangere nichtjes. ga gauw beginnen met nieuwe poppenoutfits maken! thx eva! xxm

Jackie's Stitches zei

Great use of a block that's not going to make it into a quilt. Very cute!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...