zaterdag 8 oktober 2011

Morgen 35, FWQAL week 10 & 4x5 modern quiltbee.

35 tomorrow. The first one i'm dreading a bit. I decided to invite my family for a little brunch since we're doing a bigger thing when Morritz turns 5 in two weeks. Because I don't enjoy to much premade stuff, I prefer to mix it with some homemade, I'll be in the kitchen mostly today. I'll share some pictures later! I did manage to do another 2 blocks for the FWQAL. My tip is to choose and cut the fabrics directly after you make 2. The step to pick up where you left off is less big that way. And last but not least;  I joined the 


4x5 modern Quilt Bee


and got accepted! I'm so excited and nervous about it. Everyone in ther makes beautiful stuff! Keep you posted on that.


Morgen 35, de eerste waar ik een beetje tegen op zie... Ik heb toch maar wat familie uitgenodigd voor een brunch. Ik ben van het type, een beetje van mezelf en een beetje van maggi. Ik ga vandaag dus de keuken in om wat dingen zelf te maken. En dan te combineren met wat kant en klaars. Ik zal later wel wat foto's delen!
Ik heb deze week wel weer 2 blokken van de FWQAL gemaakt. Mijn tip is om na het naaien de stoffen te kiezen en te knippen voor de volgende 2. Op die manier is de drempel om weer te beginnen een stuk minder hoog! Deze keer de Cats and Mice en de Contrary Wife.

FWQAL # 17 Cats & Mice (bit crooked)

FWQAL # 21 Contrary wife

FWQAL #22 Corn & Beans: the one I'm defintely not doing

FWQAL Progress week 10
Ik ga ook mee doen aan een virtuele bee. "de 4x5 modern quiltbee"  Het idee is dat je ieder kwartaal een blok kiest. Er 5 van maakt in de gewenste kleuren van je "swappartners" uit je "hyve" (6 personen) en dan de hele wereld over stuurt. Je krijgt dan van iedereen een blok terug. Na een jaar heb je dan 20 blokken, als je je eigen blok ook voor jezelf maakt 24, waar je dan een quilt van kan maken. Ik had het al vaak gezien, maar nooit hoe je mee kon doen. Tot ik op een blog zag dat je je nu kun inschrijven. Super gaaf dat ik mee mag doen. Ze maken allemaal prachtige dingen, dus de druk is wel hoog! Ik moet nu een mozaiek maken om aan te geven wat ik mooi vind. Dat is al een uitdaging op zich. Superspannend, maar wel heel leuk!
Ik houd jullie op de hoogte.

tot gauw,






Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...