dinsdag 2 oktober 2012

a llitle bit of this ...

I made my aunt, who is making a new start for herself, a pillow for her new home. I really like the results. But what's not to like when you've added the transistor radio's (Melody Miller, ruby star rising) and the rice (for good luck) from Lotta Jansdotter).
Ik maakte voor mijn tante, die een hele nieuwe start maakt aan de andere kant van het land, een kussen voor in haar nieuwe huis. Ik was blij met het resultaat, maar ja, wat kan je verpesten als dat leuke radiostofje erin zit....

achterkant beige wit gestreept linnen, had ik nog liggen.



I also received some square from the scrappy Vomit swap from Canada. My swap partner wrote me a nice card from her hometown which has a Carillion in it that was given to Canada by the dutch community, thanking them for helping us in WWII. Queen Juliana herself unveiled the cornerstone during construction! So lovely to share some history.

Ik kreeg ook al vierkantjes van de internationale ruil (zie zijbalk). Mijn swap partner komt uit Canada en had er heel attent een kaart bij gedaan uit haar "hometown". Ze schrijft er bij dat er een carillion op staat die de nederlanders hebben gegeven aan Canada als dank voor hun hulp in WWII. Koninging Juliana heeft een dele ervan zelf onthult. Geestig he?



Tot gauw!


Pin It

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...