vrijdag 3 juni 2011

Boottochtje en mama-weekend

Niet veel genaaid deze week, all work no play. Wel net even opgezocht hoe je met de hand hexagons maakt. Ik heb de templates al een poos liggen (geld hebben we niet, maar spullen...) en leek me een leuk vakantieproject. Ik vond ook nog een geweldig blok wat blijkbaar erg hot is geweest op een quilttentoonstelling (zo diep zit ik dan weer niet in de materie) en een heel leuk vliegtuig quiltblok van dezelfde blog. Ik heb ze bij mijn gratis tutorials gezet.

Wat betreft de sneeuwballen: Het is een roze rand geworden met nog een randje van de blauw/paarse amy butler (zonder werd hij wat mij betreft weer te saai). Nu nog een stukje wit eromheen, zodat we met de bies kunnen knallen en de top is af!

Sneeuwbalquilt Amy Butler stoffen.
Vandaag heerlijk weer! Vanochtend even gewerkt en toen allerlei spulletjes in een tas gegooid en naar de boot van opa en oma gereden. We waren nog niet met Fedde op de boot geweest, die vond het prachtig! We hebben genoten.


De mannen zijn net vertrokken voor hun jaarlijkse motorweekend. Ik ga dus lekker naar boven om te naaien!
Tot gauw!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...