maandag 6 juni 2011

Home Sweet Home - knutselen voor de babykamer

1 of eigenlijk 2 van mijn best bekeken posts gaan eigenlijk over mijn home, te weten de babykamer voor Fedde (nu 1). Ik ben tussen de geboorte van Morritz en Fedde fanatieker gaan naaien en begonnen met quilten. Toen ik verlof had ben ik dus goed aan de slag gegaan voor de kamer van Fedde. Ik vind het nog steeds een heerlijke kamer met een hele witte basis. (witte vloer, kast, bedje, commode, groot deel van de muren) met donkerblauwe en grijs/zilveren accenten. Ik kocht de stoffen op de markt, de meeste (sterren, strepen van stenzo) Hierbij de round up.

Friendship star quilt voor het ledikant
 
patchwork kussen

Patchwork kussen

Boxkleed

Patchwork kussens
Patchwork Mandje van de restjes!
Ik heb stofjes gesneden van restjes voor heel veel little cutie pouches. Ik heb er zelf namelijk nog geen 1 en er zijn een aantal vriendinnen en (schoon) zussen die ik er ook nog 1 wil geven, misschien heb ik nog wat over en gaan we nog een keer voor een give-away!

Ben net terug van de 4-daagse. Onze stoere man heeft hem helemaal uitgelopen! Ik ben kapot, dus ga zo mijn mandje in! Tot gauw!Pin It

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig.

le petit architecte zei

echt leuk! vooral het mandje vind ik mooi

christa bogaert zei

Die kussens zijn prachtig !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...