zondag 21 augustus 2011

zo veel plannen en zo weinig tijd!

Nou de eerste week van het "echte" leven zit er weer op. Morritz naar school, Fedde naar de creche en ik weer aan het werk! Met mijn hele gezin en aanhang en kinderen naar de Efteling geweest. Dat was een hele leuke dag. Ik zou er graag wat van laten zien, maar ik had een camera bij me met een lege batterij en een filmcamera waarvan de harde schijf vol was. Nou ja, gelukkig had val wel wat bij zich, dus misschien komt het nog.

Het is hier in Den Haag een klam dagje, iedereen zit te wachten tot het onweer los barst! Vanochtend even in de tuin gewerkt, tot de groenbak vol was, wat ik een goed excuus vond om even niet verder te kunnen.

Het eerste deel van de appeloogst. Die gaan we vanmiddag maar eens schillen voor de appelmoes.

Dit was nadat ik erin gestaan had, Ik vind met een grote groene tuin dat je 2 van die bakken zou moeten hebben.

De passieflora die elk jaar op een andere onhandige plek boven komt, maar die ik echt niet kan weersstaan.
Ik heb de boodschappentas gemaakt van eleoleo! Het zijn couponnetjes van Ikea, die heeft lekker stevige stof. Zwart wit, maar wel een beetje knallen met het stiksel. Ik vind hem leuk geworden en de omschrijving van eleoleo was top!

herbruikbare Boodschappentas 



Morritz en Diede (de zoon van mijn vriendin) zitten nu samen op voetbal en hadden hun eerste training. Ze waren doodmoe van de eerste dagen school, dus ze gooiden er een beetje met hun pet naar, maar ze waren wel schattig.

Wij zijn moe en doen niet meer mee!
Nu hopelijk nog even 2 fwqal blokjes maken voor de jongens weer wakker zijn!
Tot gauw!

Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...