zondag 14 augustus 2011

Het echte leven gaat weer beginnen

Ik ben weer terug. Het was een heerlijke vakantie (stacaravan in de dordogne, frankrijk). Ik ben ook altijd weer blij om thuis te zijn. Ik moet natuurlijk nu ernstig wassen, opruimen, etc. Maar even een kort berichtje!
Ik heb alleen maar zitten handquilten in de kaleidoscope quilt. Het was heerlijk om te doen, maar het schiet nog niet genoeg op. Ik volg gewoon het patroon om het niet te druk te maken met een lichtroze draadje.

doorquilten kaleidoscope baby Valerie

detail doorquilten kaleidoscope baby Valerie



I'm back from a holiday in the Dordogne, France. It was wonderful. I handquilted the kaleidoscope halfway. Following the pattern, using light pink thread.


Toen ik terug kwam van vakantie had ik een pakketje met scraps, fat quarters en een jelly roll van imaginefabric op Etsy!

nieuwe stofjes! Amy Butler, Joel Dewberry en Etsuko Furuya
Ik kocht zelf nog wat leuke oilcloth in een leuk winkeltje in Monpazier, Frankrijk. (www.lillymary.com)

oilcloth uit frankrijk!
Mijn moeder kocht nog leuke kinderstoffen voor de jongens (Diego en Piraten) waar ik nog een leuke bestemming voor moet vinden!

Diego en Piratenstof, kadootje van Oma!
Een paar leuke foto's van de vakantie

Om mijn creativiteit kwijt te kunnen gingen we meedoen met pottenbakken op de camping.

Morritz in het "ridderkasteel in Biron" 

Mijn kleinste schatje

Tot gauw!Pin It

1 opmerking:

maarnietvangrijs zei

Welkom thuis! Wat een werk zo'n quilt, respect!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...